پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 451
نویسنده : شیر دردنده



پرچم ها نماد کشورها هستند ؛ Flag 3D Screensaver نام اسکرین سیوری جالب و زیبااست که پرچم کشورهای مختلف را بسته به انتخاب کاربر به نمایش در خواهد آورد تا کاربر بتواند علاوه بر جلوگیری از سوختن پیکسل های صفحه نمایش به مشاهده حرکت پرچم کشور خود که با وزش باد ملایمی به حرکت در می آید بنشید. غروبی تماشایی برای این اسکرین سیور در نظر گرفته شده که با تنظیم باد حرکت پرچم را تماشایی تر خواهد کرد. با توجه به حجم بسیار مناسبی که این محافظ صفحه نمایش دارد دانلود آن برای اکثر کاربران کار زیادی سختی نیست. قابلیت های کلیدی نرم افزار Flag 3D Screensaver: - غروب زیبای آفتاب به عنوان پس زمینه - امکان تغییر در سرعت وزش باد - به حرکت درآمدن پرچم کشورها هماهنگ با وزش باد - امکان انتخاب تصاویر دلخواه به عنوان پس زمینه - سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7 - و ...




:: برچسب‌ها: محافظ صفحه کشورها , میزکار ,



بازدید : 341
نویسنده : شیر دردنده



NetWorx نرم افزاری برای ثبت و نمایش میزان پهنا باند مصرفی، این نرم افزار با زیر نظر گرفتن تمام ترافیک های ورودی و خروجی به کامپیوتر قادر است میزان پهنا باند مصرفی را به صورت لحظه ای و یکجا گزارش دهد. این نرم افزار همچنین از تمام روش های اتصال به اینترنت پشتیبانی می کند. این نرم افزار همچنین دارای سیستم هشدار دهنده پیشرفته ای می باشد که در هنگام رسیدن به شرایط خاصی که توسط کاربران تعریف می شود. توانایی انجام عملیات های خاصی مانند فرستادن ایمیل، نواختن آهنگ، خاموش کردن سیستم و ... را دارا می باشد. نرم افزار کنترل ارسال و دریافت اطلاعات، نرم افزاری است کاربردی و رایگان در جهت کنترل میزان ارسال (Upload) و دریافت (Download) اطلاعات در اینترنت یا شبکه های محلی. این نرم افزار گزارشات روزانه، هفتگی، ماهانه و همچنین در بازه های زمانی خاص را از میزان ارسال و دریافت اطلاعات برای شما آماده می کند. در صورتی که از سرویس های اینترنت پر سرعت ADSL استفاده می کنید، این نرم افزار کمک زیادی در خصوص کنترل پهنای باند استفاده شده شما از اینترنت می کند. هشدار های نرم افزار به شما این کمک را خواهد کرد که جهت استفاده از پهنای باند خود برنامه ریزی دقیقی داشته باشید. همچنین می توانید از اتصال ها و یا ارسال و دریافت های ناخواسته با خبر شوید و آنها را کنترل کنید. می توانید نرم افزار را تنظیم کنید تا قبل از اتمام قرارداد ADSL، شما را مطلع سازد. همچنین با استفاده از تنظیمات نرم افزار، می توانید آن را به صورتی که می پسندید سفارشی کنید. قابلیت های کلیدی نرم افزار NetWorx: - قابليت برنامه ريزي و كنتر آپلود و دانلود فايلها - قابليت مشاهده اتصالات و موارد استفاده كننده اينترنت شما با دستور netstat - قابليت برنامه ريزي براي استفاده كاربر از اينترنت و قطع خودكار - سرعت شمار برای اندازه گیری دقیق دانلودها و گزارش سرعت متوسط - قابليت نمايش ريز مصرف روزانه، هفتگي، ماهيانه،‌ساليانه - ارائه گزارش از ساعت و تاریخ اتصال به شبکه در هر روز - دارای ابزار نمایش مصرف در هنگام استفاده از اینرنت به صورت نموداری - تشخیص فعالیت های شبکه ای مشکوک در کامپیوتر شما - انجام تست شبکه ساده مانند پینگ و ردیابی مسیر - تست و كنترل سرعت اینترنت کانکشن - تشخیص فعالیت های شبکه ای مشکوک در کامپیوتر شما - هر گونه ارسال و دریافت اطلاعاتی را ثبت می کند - قابلیت تهیه گزارش بر روی نمایشگر و یا به صورت HTML, Excel, ,... - قابلیت stopwatch برای ثبت دقیق میزان ارسال و دریافت اطلاعات بین یک بازه زمانی - سازگاری با تمام اتصال های Dial-Up, Cable, ADSL, Ethernet - قابلیت برنامه ریزی جهت هشدار خودکار - قابلیت برنامه ریزی جهت قطع اتصال خودکار - قابلیت مدیریت قرارداد ADSL - محاسبه دقيق ميزان ارسال و دريافت اطلاعات - نمايش نرم افزار هاي در حال استفاده از اينترنت - واسط کاربری ساده و پشتياباني از زبان شيرين فارسي - سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7 - و…

 


:: برچسب‌ها: دانلود NetWorx v5 , 2 , 2 , نرم افزار ثبت و نمایش , میزان پهنا باند مصرفی ,



دانلود Black Market v1.05 - بازی جنگ های کهکشانی
نوشته شده در یک شنبه 2 تير 1392
بازدید : 331
نویسنده : شیر دردنده



در بازی Black market به شما ماموریت هایی داده می شود که باید آن ها را در محیط پر از ابهام و پر از خطر منظومه شمسی با انفجارات بسیار شدید ستارگان به انجام برسانید. شما باید تمام تمرکز و حواس خود را به کار بگیرید تا بتوانید ماموریت ها را انجام دهید در جنگ های بین سیاره ای شرکت کرده و پیروز شوید. باید از تمام انفجارهای وحشتناک فضایی عبور کنید و تمام تلاش خود را به کار گیرید تا در مبارزه با رژیم های سرکوب گر و سپاه دشمن که ارواح مردان مرده و ربات های بی جان تشکیل داده اند، پیروز میدان باشید و در مقابل توطئه های دشمن مقاومت کنید. در این بازی شما در نقش کاپیتان یک سفینه کوچک فضایی هستید و باید ماموریت های مختلفی را انجام دهید و با جناح های متخاصم و دزدان فضایی در فضا به جنگ و جدال بپردازد. با پیروز شدن در هر مرحله از مبارزات انتخابی به شما سفینه هایی بزرگتر با قابلیت های بیشتری داده می شود تا در مبارزه های بعدی شانس بیشتری برای برنده شدن داشته باشید.




:: برچسب‌ها: دانلود Black Market v1 , 05 , ,



بازدید : 468
نویسنده : شیر دردنده



پاندا تنبل و بازی گوش و باز مزه داستان ما با نام Popo که از خواب زمستانی خود بیدار شده و متوجه میشود گوریل شیطون با نام Uggi تمامی بستنی های پاندا را دزدیده است. شما در بازی جذاب Roll in the Hole با به دنبال کردن گوریل و مبارزه کردن با آن بستنی های Popo را در 72 مرحله جذاب پس بگیرید. شما میتوانید با غلطیدن و چرخیدن از روی چاله ها خود را به گوریل رسانده و آن را به سمت چاله های جادویی هدایت کنید. این بازی قابل نصب بر روی موبایل و تبلت هایی که دارای سیستم عامل اندروید 1.6 و بالاتر قابل نصب و اجرا می باشد.


:: برچسب‌ها: بازی موبایل ,



بازدید : 324
نویسنده : شیر دردنده



طبق آن چیزی که پیش بینی می شد تنها پس از چند ماه از ارائه نسخه 4 از نرم افزار Mozilla Firefox، شرکت سازنده سیاست هایش را تغییر داده و در طول هر چند هفته نسخه ی جدیدی از مرورگر محبوب خود را تولید می کند. نسخه جدید به تازگی ارائه شده است و پیش بینی می شود تنها در چند هفته آینده نسخه بعدی هم از راه برسد. باید ببینیم سیاست های جدید موزیلا آیا به موفقیت هرچه بیشتر این شرکت خواهد انجامید یا خیر.

دانلود رایگان با لینک مستقیم - 17.4 مگابایت


رمز عبور تمامی فایل ها: www.iransoftdownload.ir


:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: مرور گر اینترنت , جدید ,



دانلود Riptide GP v1.3.2 - بازی مسابقه اسکی در آب
نوشته شده در پنج شنبه 30 خرداد 1392
بازدید : 362
نویسنده : شیر دردنده



بازی Riptide GP که دارای گرافیکی بالا و به نقل از سازنده بازی گرفیکی در حد بازی های کنسولی است. این بازی به انداره ای جذاب است که شما می توانید خود را در آب فرض کنید و از خنکی آب لذت ببرید. شما در حین دادن مسابقه باید سوار بر جت اسکی بر روی رود ها و کانال ها بچرخید و موارد جدید را کشف کنید و به وسیله حرکات نمایشی از روی موانع پرش کنید و امتیار کسب کنید و مهارتهای خود را بیفزایید. همچنین از خصوصیات دیگر این بازی داشتن مراحل مختلف با طراحی متفاوت است. داشتن افکت های صوتی آب و داشتن موسیقی بسیار زیبا شما را به ادامه این بازی تشویق میکند. این بازی اعتیاد آور برای سیستم عامل های اندروید 2.2 و بالاتر طراحی و منتشر شده است.



:: برچسب‌ها: اندروید , اسکی روی آب ,



دانلود Racing Legends v1.0 - بازی مسابقات فرمول یك
نوشته شده در پنج شنبه 30 خرداد 1392
بازدید : 354
نویسنده : شیر دردنده



بازی Racing Legends یك بازی سه بعدی شركت در مسابقات فرمول یك می باشد. با حضور در این بازی لذت شركت در مسابقات ماشین سواری فرمول یك را تجربه كنید. وجود ماشین های مسابقه ای متفاوت، داشتن رانندگان با هوش بالا و وجود آهنگ های هیجان انگیز در حین مسابقه ذهن مخاطب را درگیر كرده است. در این مسابقات 4 تیم با خصوصیات كاملا متفاوت حضور دارند و شما باید در این مسابقه با گذراندن جاده های پر پیچ و خم و عبور از ماشین های دیگر رقیبان خود را از میدان مسابقه خارج كنید و به جایگاه اصلی خود برسید. هدایت این بازی بسیار زیبا به وسیله شتاب سنج گوشی شما می باشد و این بازی سرسام آور برای سیستم عامل اندروید 2.2 و بالاتر آماده شده است.


:: برچسب‌ها: بازی مسابقات فرمول یك ,



دانلود American Lowriders - بازی ماشین های آمریکایی
نوشته شده در پنج شنبه 30 خرداد 1392
بازدید : 916
نویسنده : شیر دردنده



در بازی American Lowriders شما درمسابقه ای که در آن خودروهای قدیمی و کلاسیک امریکایی به رقابت می پردازند شرکت می کنید و باید با نگه داشتن اتومبیل خود در شرایط عالی آمادگی رقابت با مدعیان را داشته باشید. شما باید با کسب پیروزی و پیشرفت در مسابقات به پادشاه مسابقات اتومبیل رانی تبدیل شوید.با پیروزی و کسب درآمد در مسابقات شب، باید برای تنظیم کردن ماشین و رسیدن به بهترین عملکرد و سرعت بالا پول خرج کنید. بازیکنان این اختیار را دارند که به تغییر قطعات گیربکس، سوئیچ، تغییر لاستیک ها و رینگ ها بپردازند و همچنین میتوانند خودروی خود را برای پیشروی در مسابقات تعویض کنند. در حالت مسابقات خیابانی باید برای کسب پول با دیگر بازیکنان به دوئل بپردازید. مسابقات در 3 سطح آزاد، پرش، رقص و مانور اتومبیل ها برگزار می شود و در آن شما امکان انتخاب 12 اتومبیل سلطنتی و کلاسیک را خواهید داشت. ویژگی های بازی American Lowriders: - وجود 12 اتومبیل کلاسیک - تغییر ده ها تن از قطعات خودرو - امکان انتخاب و تنظیم بهترین خودرو - وجود 4 مکان مسابقه - و...


:: برچسب‌ها: بازی , ماشین های آمریکایی ,



بازدید : 359
نویسنده : شیر دردنده

نرم افزارهای زیادی در زمینه بازیابی اطلاعات تا به حال در مرکز دانلود نرم افزار قرار داده شده اند که هریک قابلیت هایی داشته اند و بعضی ها قوی و بعضی ساده تر عمل می کنند. Ontrack EasyRecovery Professional نام نرم افزاری فوق العاده ساده است که قابلیت های متعددی را در زمینه بازیابی فایل های حذف شده به کاربران ارائه می دهد. بازیابی سریع و کامل فایل های حذف شده به هر دلیلی مهم ترین و کلیدی ترین خصوصیاتی هستند که در این ابزار ساده اما کامل دیده می شوند. اما یکی از قابلیت های حائظ اهمیت این ابزار استفاده بسیار ساده و آسان از نرم افزار است که برای مبتدی ترین کاربران هم به سادگی قابل استفاده است. سازگاری با انواع حافظه ها و هارددیسک ها و همچنین سیستم فایل هایی که در ویندوز های رایج مورد استفاده قرار می گیرد هم از نکاتی هستند که در این ابزار به عنوان بخش های اصلی تعریف شده اند. Ontrack EasyRecovery Professional امکاناتی هم برای تعمیر فایل های خراب نظیر ایمیل ها و اسناد با فرمت مختلف دارد که می تواند برای بسیاری از کاربران فوق العاده مفید باشد. قابلیت های کلیدی نرم افزار Ontrack EasyRecovery Professional: - بازیابی فایل های حذف شده به هر شکل - سرعت بالا در جست و جو و بازیابی فایل های حذف شده - استفاده بسیار آسان از نرم افزار - سازگاری با انواع حافظه ها - سازگاری با انواع سیستم فایل های استفاده شده در ویندوز - امکان تعمیر فایل ها و اسناد خراب پس از بازیابی - سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7 - و ...




:: برچسب‌ها: بازیاب , بازیابی اصلاعات از دست رفته ,



دانلود Air Invasion - بازی حمله هوایی
نوشته شده در پنج شنبه 30 خرداد 1392
بازدید : 392
نویسنده : شیر دردنده



بازی Air Invasion یک بازی تهاجمی، اکشن و تیراندازی است و برای تمامی گروه های سنی مناسب می باشد. شما در این بازی در شخصیت فرمانده یک پایگاه نظامی در جزیره ای هستید. ارتش دشمن به صورت زمینی و هوایی به شما حمله میکنند و شما را به رگبار گلوله و موشک بسته اند و باید تمام تلاش خود را به کار گیرید تا به بهترین نحو از حریم منطقه خود دفاع کنید. در طول این مبارزات همه نوع سلاحی در اختیار شما قرار دارد و با گذر کردن از هر مرحله بر امکانات دفاعی تان افزوده میشود. مهمات و دارو از طریق پشتیبانی هوایی برای شما ارسال می شود. بازیکن میتواند با استفاده از ماوس و صفحه کلید کنترل بازی را به عهده بگیرد. ویژگی های بازی Air Invasion: - محیط کاربری دوستانه - کنترل بازی با استفاده از صفحه کلید و ماوس - بازی بدون خشونت برای تمام سنین و سرگرم کننده - استفاده از سلاح های متنوع - دارای گرافیک متحرک




برای دانلودبه ادامه مطلب بروید


:: برچسب‌ها: بازی حمله هوایی ,